Összes oldalmegjelenítés

2013. május 25., szombat

Tihany kerékpár

Tizennégy éves koromban azt hittem, hogy kapok a 8.-os ballagásomra egy biciglit.
Sajnos ez nem jött be. De tegnap Feri kollégám megajándékozott egy akkori álmom kerékpárjával.
Ez a vágyam is teljesült. :)
Lesz vele kis munka, de nagyon szépre meglehet csinálni.
Én bizonyos kényelmi szempontok miatt kicserélem a kormányt, és az ülést.
Majd meglátjuk, hogy külsőt találok-e hozzá, mert az sajna kicsit öreg. Lehet akkor gyártották, mikor én 14 éves koromban megálmodtam magamnak.
Az első kerék is meg van. Még majd csinálok képeket. Tegnap nagy hirtelen ennyire futotta.

Ez már másnap készült, miután beillesztettem az első kereket.
A láncvédőt már levettem, lecsiszoltam, és lefújtam matt feketére.
Lehet megköveznek a retro-t imádók, de az egész bicigli matt fekete lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése