Összes oldalmegjelenítés

2015. augusztus 21., péntek

2015. augusztus.

Nagyon repül az idő. Lassan már több, mint 5 éve szedtem szét a bogarat.
A sikertelen fényszóró készítés lassan a végéhez ér. A legutóbb szerzett fényszórókban nem nekem való betétek voltak, ezért mégis a H4-es Golf fényszórót kellett befabrikálnom.



2 hete voltam Kövinél a kocsit megnézni. Még nincsenek készen teljesen a küszöbök, de a fűtés tolókái, elöl a lábaknál, már készen vannak, . A szélvédő felé menő csonk kialakítása is készen van az egyik oldalon. Mire mentem, már a bódé rajta volt az alvázon, ezért nem tudtam már szólni Gyuri barátomnak a fotók miatt.




Benn van a kétkörös féktartály is, és a bal oldalra a rugós kitámasztó is.
A jobbos ajtó zsanérját megesztergáltattam, mert már valaki felfúrta 9 mm-esre.
Tézsének lesz dolga a fényezés előkészítésénél, mert vagy 8 festékréteg van a bogáron.
Most szerintem nem tudok menni szept. elejéig, a legnagyobb sajnálatomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése