Összes oldalmegjelenítés

2018. április 20., péntek

Márciustól

Március 15.-én elvittük a bogarat a fényező mesterhez. Egy hétvégén elmentem hozzá és szétszedtük az autót még jobban. Kivettem már itthon a világítás, kürt kábeleket elölről. A műszert és a kapcsolókat is kivettük. Ajtókat leszereltük. Azért lehetett volna még alakítani, dolgozni egy kicsit a karosszérián.
Most azt hiszem a homokszórásos műveletek vannak soron, mert Misi azt mondja, hogy a mai festékek, alapozók agresszívabbak, mint a régiek, és lekapják az alattuk lévő dolgokat. Én hallgatok rá, csak félek attól ami elő fog jönni.
Közben a Golf projekt is megoldódott, mert találtam egy számomra megfelelő 4-es, ezüst Golfot.

Elvitt bennünket Villányba, Mohácsra, és haza is hozott. Benne van minden ami nekem kell, vagyis még több is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése