Összes oldalmegjelenítés

2011. október 14., péntek

Bontás az építkezés előtt









Ma szabin voltam, hogy folytathassam a karosszéria elbontását az alváztól.
Mivel a faltdach papírjait nem sikerült rendeznem, ezért egy másik karosszéria nélküli bogárra fogom ültetni ezt a becses kasztnit.  Már régebben elkezdtem, de mindig akadt más fontosabb tennivaló. Kertesházszindróma.
Aki csinálta a bogit remélem csuklott.
Össze van, volt hegesztve az alváz a karosszériával, de több helyen. A múltkor emiatt hagytam abba a bontást. Kívül végig rakott egy fordított "L" alakú lemezt, majd megpöttyözte. Sajnos ott ahol nem volt hegesztési pont, ott a víz szépen bement a küszöbhöz, ott megállt, majd  kedvére lakmározott.
Az alsó 9 csavarból 2-őt tudtam kicsavarni oldalanként. A többi belső anya kiszakadt.Nem voltam tőle boldog. A napóleon alján lévő 2-2 csavar nehezen, de kijöttek,
Az első sárvédőket, kerekeket levettem, hogy hozzáférjek a flex-szel rendesen. Hátsó sárvédők, a másik 2 elsővel , a motorháztetővel és a csomagtértetővel, már a lakatos Tézsé barátomnál vannak. Túl vannak már a javításon, alapozáson és már szórógittes állapotban várják a testet, hogy eggyé váljanak.
Úgy éreztem minden csavart kivettem amit lehetett, ezért megemeltem az elejét.
Szépen jött is, de közben egyszer csepegett az eső, és rám is sötétedett. Pakolás össze, majd holnap folytatom. Még közben kimiskároltam az első fékeket, hogy lássam mi az amire szükségem lesz a másik féknél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése