Összes oldalmegjelenítés

2011. december 29., csütörtök

Számvetés

Alapjában véve jó évet tekinthetek magaménak.
Sikerült papíros alvázat találnom, amit már át is irattam.
Kisablakos nyitható oldalablakot tudtam venni.
Ovál motorháztetőt sikerült vennem.
Megvettem a 2 taposót. Igaz nincs még itthon.
A faldach-hoz megvettem, és meg is megérkezett amcsiból a vászon.
Ma vettem Misi barátom boltjában még pár dolgot a lakatos munkához is. (pl. napólent)

Ezek így egyben meg sem merem mondani mennyibe kerültek.
Azt hozzá kell tennem, hogy semmi nem sikerülhetett volna a bogaras barátok nélkül.
Ezúton is Köszönet mindenkinek!!

És nem utolsó sorban a kocsibeálló is elkészült, mármint a térkövezése.
A 2 bogárnak helyet adó, hátsó terasz lefedése is elindult. Sajnos az idő már nem engedte, hogy 2 beton talapzatot elkészítsünk. Ezért a szarufák inkább a fatelepen várják a beépítést. Addig is fedett helyen száradnak. :)

És Kívánok Boldog Új Évet minden kedves barátomnak!!! és aki olvassa ezt egyáltalán. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése