Összes oldalmegjelenítés

2014. július 13., vasárnap

Lassú haladás

Lassan, de bizonytalanul haladnak a dolgok.
Sajnos, az életemben beállt komoly változás miatt, minden lassabban megy. De a vegetációt azért néha sikerül áttörni egy kevés lelkesedéssel. Főleg, hogy látom, hogy ismerőseim haladnak a bogaraik építésével.
A hazakerült, kilakatolt alvázon nem sok, vagy inkább semmi nem történt.
Csupán annyi, hogy levettem a papíros motorját, és feltettem egy régebben vett 1,3-as, duplaszívós motort, hogy visszanyerjem a vásárlás összegét. Amit majd jól ráköltök a kasztnira.

A Volvonak meg sem kottyant a bogár motor súlya
És a már motor nélküli alváz:
Gyorsan csináltam egy ledes hátsó világítást is a teraszra
Megkaptam Tomi barátomtól, a kevés költségvetésű , nagyon kedvezményes, fék alkatrészeket, amiket remélhetőleg még az idén :) összerakok:
Közben a G2-höz is kellett vennem tetőkédert, mert beázik a kicsike.
A Twingo tetőt is elkezdtem lepucolni a tömítőtől.
Már 3 oldala kész. A kép akkor készült mikor az egyik keskeny oldallal lettem kész. A jövő héten intézem a beszerelést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése