Most már majdnem 100 %-os a bogi. Az üléseket újra be kellett passzítanom a sínekre. A síneket kalapálni kellett, hogy az ülés ne bukjon hátra, mert éppenhogy csak benne volt a sínben. Még kitalálok valami távtartót, hogy a sín ne közelítsen befelé, mert akkor kibukik a sínből.
Amik mostanában készültek el: Biztonságból beszereltem egy kapcsolót ami feszültség mentesíti az egész autót. Most egy műanyag került be, de Birka bácsi félretett nekem valami komolyabbat.
A 2 pontos övek is bekerültek. Próbából felszereltem a ködlámpát elölre, de majd vizsga után kerül majd fel.
Felszereltem az olajos légszűrőt, friss olajjal. Pár részlet a motortérről:
Persze kicserélődött a generátor is, és a hátsó motortakaró lemezt is beraktam, de persze az ékszíjtárcsa alattit is ki kellett cserélnem. Még nem tökéletes a gyújtás, mert néha olyat hallok mintha utógyújtása lenne. Befaragtam a kardán boxot is, mert a fűtés tekerőnek nem volt helye. Nem a legszebb, de a miénk. :) A fotó után megcsiszoltam egy picit és lefújtam matt feketére.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése