Összes oldalmegjelenítés

2023. augusztus 19., szombat

Kicsit hitet veszítve

 A több mint 1 évvel ezelőtti bejelentkezés óta sok minden történt. Már a máodik vizsgán is túl vagyunk. Köszönet újra Pézsé barátomnak. Megérkeztek a várva várt új alufelnik. A csavarok megszerkesztése érdekes akció volt, mert le kellett szúratni a hossúság miatt. Megvettem a felújított váltót, amit Szabados Tomi összerakott nekem. Segít Tomi nekem egy gyári motor tőcsavarok felperselyezésében is. A benn lévő motort ( mindkét motor om AR-es, vagyis nem kell változtatni a forgalmimban) kivettem már, mert eresztette az olajat a lendkeréknél. Kivétel után szembesültem, hogy aki feltette a lendkereket az nem tette be az "O" gyűrűt. Én is lehettem. :( 

Sebaj, kicserélem a váltót, visszarakom a motort és remélem élvezem az autózást. Csak a munkám miatt nem sikerült ez a héten. Ja meg elnéztem a hétvégén a kocsibeállót és leamortizáltam a Golf 5-ös jobb elejét. :( 

Egyébként nyugdíjas lettem novembertől. Nem sok a zsé, de nem is vészes lett az összeg. Néha gondolkodom, hogy nem kéne már melóznom. Sajnos jönnek jelek, hogy hagyd abba! De amíg lehet kihúzom, mert a a szintet lejjebb adva is azért nem árt a több. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése