Összes oldalmegjelenítés

2023. szeptember 30., szombat

Jobb a többszöri munka?

 Szabi alatt kivettem a motort meg a váltót. A felújított váltó beszerelése előtt gondoltam kicserélem a torziós lapokat az állíthatókra.A jobb oldali minden gond nélkül sikerült, de a fortélyra azért rá kellett jönnöm. Többször megnéztem a youtubos videókat azért. A baloldalt is összeraktam. Beraktam a motort is, majd mentem egy kört, hogy a kerékdőlés beálljon. Később vettem észre, hogy a bal oldalon kisebb a hézag a gumi és a sárvédő pereme között. Igaz a cserénél kijött a torziós rúd a belső ricniből és valószínű, hogy nem sikerült a gyári helyre visszaraknom, pedig rajta voltam. Ja és még a váltó beszerelés után a csapágyakat is be kellett raknom. A csapágyak alatti távtartót a régi váltóból kellett kinyernem. Na ez sem volt egyszerű. Mondanom sem kell, hogy csak az egyik volt már gyári VW. Mindegy ezt megoldottam.





Még kétszer szétszedtem, összeraktam. Közben észrevettem, hogy a bal oldali csapágyfedélnél is erszti a váltóolajat. Szerencsére tudtam a csavarokon húzni még egy kicsit, és most úgy néz ki nem ereszti. Nem tettem pasztát a papír tömítésre, de ezt biztos nem mulasztom el legközelebb.


És hogy teljes legyen a sor, a jobb oldali váltódekli ereszti az olajat. Több tömítés is van alatta, de mégis. Próbáltam húzni a csavarokon, de jobban már nem lehet.

Úgyhogy várom a holnapot, a vízszintesség miatt, és majd jól leengedem a váltóolajet ée a helyén megpróbálom a papír tömítéseket lepucolni féktiszítóval, és pasztával összerakni. Na ez a földön fekve, akna nélkül,  a helyén érdekes lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése